att träna eller att inte träna, det är frågan

idag är en dag då jag önskade att jag hade kort på nautilus här i halmstad. är så sjukt sugen på att simma & bara ta det lugnt. att inte synas liksom. orkar jag pallra mej iväg till gymmet när det nu troligtvis är som allra mest folk där? jag vill, emn samtidigt vet jag också att jag borde ägna all tid åt att plugga. i eftermiddag efter att jag städar lägenheten, lagat lasagne & fixat me en massa annat satte jag mej faktiskt ner vid mitt bord där jag suttit till nu. kan nästan hela patella nu, det vill säga knäskålen. det är ligament, miniskar, korsband hit & dit. dock tycker jag verkligen inte det är jobbigt när jag väl satt mej ner. dock är jag rädd att min förmåga att hitta på allt annat kommer att bli mitt fall & att jag till slut inser att det jag borde göra just nu är att inte plugga. nää, så kommer det inte bli. jag kommer sitta i en vecka & råplugga rent ut sagt. om det så är det sista jag ska göra. nu drar jag till gymmet & kopplar på hjärnan & tänker ordentligt på vilka muskler jag jobbar me & var de har sitt ursprung & fäste. svårare än så är det inte.

jag drar till gymmet & pluggar helt enkelt,  so long!

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

gött att bo i halmstad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91