dubbla spinningpass är fan inte fy skam!

nu sitter jag nyduschad efter två spinningpass & lite styrka me fokus på mage. fy fan vad grym jag känner mej! träningen går bärttre än någonsin & jag undrar om det kan bero på att jag slutat me godiset & börjat äta riktigt mat istället!? det känns iaf helt otroligt!

me 42 minuter kvar till desperate housewives börjar så har jag ännu inte pluggat tillräckligt mycket. varför varför varför emelie, VARFÖR!? kan jag inte bara sätta igång? jag tycker att anatomi är hur intressant som helst, men ändå kan jag inte ta mej för att öppna det där jävla häftet & bara sätta igång, vad är det för fel på mej? WHY!?

till desperate housewives börjar skall jag iaf kunna allt vad gäller* hamstrings, allt vad gäller* rotatorcuffen, allt vad gäller* quadriceps, allt vad gäller* mm. gluteus & allt vad gäller* ilopsoas so here we go!


* alla muskler i gruppen, ursprung, fäste, innervering, funktion

hejdå världen, hej anatomi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91