first day

första dagen av den så kallade dieten. åh, jag ogillar verkligen det ordet & kan inte komma på någonting bättre att säga. min nya livsstil? nej, det är ju ingen livsstil ännu. dessutom ska den bara pågå 38 dagar. knappt. detox? njae. det vet inte riktigt om det är. rening? kanske alltså.

äh, whatever. 38 day journey kanske. äh

jag är tillbaka i halmstad & har idag fått i mej en tallrik vaniljyoghurt till frukost, thaisoppa me purjolök & räkor & till & me vart ute på en promenad & "kört om" ett antal personer. jädrar vilket tempo jag fick upp!

här näst står föreläsning på schemat & efter det en sväng till systemet för att lämna mitt schema så jag kan få lite jobb-tider. efter det blir det träning. ska köra hårt som fan nu som ni kanske förstått. dock inte så mycket styrketräning.

so long babees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91