god natt på er

ja, inte godnatt som i att jag skall sova utan bara god natt precis som vi säger god morgon ibland.

jag fick ett program av en mycket snäll man från min klass förut. ett program där man kan förhöra sej själv på muskler & grejer & sådana där program har jag någon sorts förkärlek till. nu kan jag inte släppa det. blir helt fast. hur bra som helst. har inte kunnat göra annat [förrutom under prison break förstås!] än suttit & fascinerats av alla olika funktioner programmet har. dock vet jag inte hur mycket mer jag lärt mej, men det visar väl sej i morgon.

nu sitter jag me en massa ljus tända i lägenheten & lyssnar för nuvarande på john mayers gravity, liveversionen från Los Angeles. den är så oerhört vacker & bara helt sjukt underbar. just keep me where the light is. det åskade här förut.. & haglade & regnade om vartannat. när det är såå mysigt önskar jag verkligen att jag hade någon att kramas me.. undrar om det är någon specifik jag har i åtanke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91