ny vecka, nya möjligheter

det är ännu söndag & jag har precis kommit in efter en härlig promenad tillsammans me anna. det är underbart & imponerande vad de kan göra, de där promenaderna. alltid lär man sej någonting nytt. under varenda en. jag älskar dem verkligen. måndag i morgon & ny vecka. jag drar tillbaka till halmstad & börjar min vita månad, vilken den här gången inte ens inkluderar vitt vin. ända fram till 2o november. jag är trött på att se min hy på mina ben skrynklas. over & out me det.

sockret är det slut på me. det kommer bli svettigt.

den här helgen har bestått främst av möten på ett eller annat sätt. under torsdag kväll me louise & katie melua & sedan till herrljunga & träffa mamma, pappa & anton. i fredags träffade jag söta syster & sedan karin & anna B. idol tittade jag på tillsammans me min lotta. igår, lördag var jag ute, vilket innebär en jävla massa möten hit & dir, men främst fick jag äran att umgås me människor söta som socker. däribland anna såklart. & idag har jag träffat karolina.

någonting annat jag ägnat denna helg åt är att plugga anatomi. en jävla massa av det me faktiskt, vilket känns bra, sjukt bra. det är även det jag ska fortsätta kvällen me precis nu såå, adjö mina vänner,

adjö


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnos, vi ska ju festa på lördag ju, syster och Sarah kommer upp och firar min födelsedag :) Har köpt bag in box och allt, haha, ses snaaart :). Pusspuss

2008-10-12 @ 21:56:03
Postat av: joanna

Sötnos, vi ska ju festa på lördag ju, syster och Sarah kommer upp och firar min födelsedag :) Har köpt bag in box och allt, haha, ses snaaart :). Pusspuss

2008-10-12 @ 21:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91