tomorrow är dagen D

i morgon är dagen d. efter anatomin tar caesar & jag vårt pick & pack & drar till herrljunga. där ska han äntligen få träffa sin matte & husse & det ska ju jag me. sedan ska jag träffa liselotte en sväng, titta på carolina & richards lägenhet de just flyttat in i, åka & handla & göra matsäck till kvällen & dessutom köpa ett par flaskor vin. vid sex-tiden åker jag & hämtar anna & då bär det av mot hälsingland. en lång roadtrip tillsammans me en bästa vän.. kan det bli bättre? måste hinna fixa lite härlig musik också. youve got the love skall spelas på högsta volym. i helgen ska vi promenera, simma, basta, bubbelbada, fotografera, cykla, dricka gott vin.. bara ta det lugnt & njuta.

ååååh, vilken underbar helg kommer att bli. så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91