wheres my time going?

hey, vart sprang tiden iväg någonstans? när jag titta på klockan senast var den elva & fringe hade precis slutat. två timmar har gått & jag tycker fortfarande inte jag kan mycket mer. kanske bara känns så & sedan när man sitter där & pluggar en dag så förstår man allt ba. om det ändå vore så. aah.. om en vecka är det over & done. rörelseapparatens anatomi [ett] & ergonomin & två nya kursen börjar. rörelseapparatens anatomi [två] & nutrition. jag längtaaar!

jo, men då så. då kanske man skulle sova om jag ska orka upp & köra intervall på gymmet imorgon? äh, vet inte riktigt. har fått in ett nice flow, kanske borde stanna uppe & studera lika flitigt ett tag till? yeeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91