jag är nog jävligt glad av mej

hej alla härliga varelser där ute. solen tittar precis fram & om några minuter ska jag träffa camilla, linn & ahmed nere på gården för att gå till stan. titta efter lite kläder, fika.. ha det mysigt helt enkelt. på tal om mysigt så sprang jag närmare en mil igår.. ja, det är sant faktiskt. va? om jag var mör i benen efter? jo, tack. dessutom gick jag nog fem kilometer efter löpningen också. härligt! ikväll blir det bodycombat & i morgon ska jag me brorsan till nautilus på spinning/abs. fan vad jag längtar.

igår såg jag det nya avsnittet av the hills. ni vet väl att ni kan se hela serien på webb-tv på mtvs hemsida? [mtv.com] fan vad bra det ääär, men jösses.. drama drama drama. ska vi börja snacka drama så är det serien att prata om. dramaaaa. men så bra! & efter såg jag sex & the city. man kan inte bli annat än sugen på att flytta till los angeles eller new york när man ser det. NY har jag inte vart i, men vill sjukt gärna dra dit någon gång.  anna verkar ha haft en blaaast där iaf. längtar efter min anna,  himla mycket!

nej, dags att fixa lite. har förresten ätit en sjukt god omelett precis. kanske lägger in ett recept lite senare.

ha en fin dag &.... puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91