splendid week!

god kväll mina vänner. kom precis hem från camilla efter en mysig kväll tillsammans me henne & joanna. jobbet på systembolaget gick helt strålande idag & fy faaan vad tiden går fort i en självbetjäningsbutik. well.. det gör den så fort man trivs & det gjorde jag ju även bakom disk, men jag måste säga att arbetet är mer varierat då man inte FÅR sitta i kassan alltför länge där. systembolaget på eurostop är en oerhört fin butik & ska nog åka dit & handla istället för i stan. på måndag ska jag dit & skriva på anställningspapper. jobb jobb means money money! & money betyder möjlighet att shoppa mer [well.. iaf till att handla någonting nytt för en gång skull], att spara & att resa. att leva helt enkelt. jag hoppas jag får jobba ett par helger i månaden för att tjäna ihop ett par tusen. hade vart nice! & på tal om pengar så var jag precis inne & läste isabella löwengrips blogg & fy fan.. vill också vara i london! men främst är det mayer jag vill se igen. john mayer.

nu måste jag sovaaa.. eventuellt upp & skriva lite exam i morgon förmiddag. sen stan me joanna & på kvällen kräftskiva som mathilda & emma fixat me. längtar!

jag är så nöjd nöjd nöjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91