thoughts of night

jag har precis pratat me en av mina allra bästa vänner från canada. sameas heter han & är helt jävla fantastisk. jag saknar honom & mina andra vänner i canada så sjukt mycket just nu & jag önskar jag kunde åka dit direkt.

kim har blivit sjuk. han är på semester & ska ha det härligt. önskar det blev den 20 november så jag kunde åka till honom & förhoppningsvis är han frisk då. om inte så ska jag göra kuckelimuckmedicin till honom så han blir det

jag vill verkligen göra den där roadtripen tillsammans me anna nästa sommar. om inte i usa, så någon annanstans. italien, frankrike? you name it. vad som helst. jag vill umgås me anna! [hoppas ni har det super i staterna!]

jag önskar alla elektroniksaker åt helvete egentligen, men just för tillfället är jag sjukt tacksam över att jag fått låna denna dator av mamma. det är nämligen denna som gör att jag kan skriva hur mycket som helst här & dessutom lägga in videos. that is fabulous.

ett avsnitt av the hills som jag inte hade sett fanns idag på mtvs hemsida. jag blev lycklig när jag insåg detta! mitt favoritavsnitt av sex & the city visades idag, men det vet ni väl redan?

jag har helg nu. i morgon ska jag ut & springa, städa, plugga engelska me linn& sedan träffa jimmi. hur bra låter inte det? riktigt bra i mina öron

det är natt nu & jag är en lycklig människa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91