solen tränger sej fram trots gråa moln

enough with the drama

nya. tag.

ser jag någon me min cykel så jävlar. det är allt jag säger & så lämnar jag det. bia är så snäll & låter mej låna hennes cykel till eurostop & jobbet i morgon kväll & på lördag. tack! utanför mitt fönster tränger sej solens strålar fram & jag funderar på hur jag skall lägga upp dagen. jag är sugen på att träna riktigt mycket & hårt idag, men skulle vara trist att dra på sej halsont igen nu när det äntligen försvunnit. ett spinningpass blir det iaf. & sen bodybalance för mitt inre skull. inatt hade hade jag mardrömmar om att ett par av mina lärare sänkte mina betyg till U i flera olika ämnen. fy fan vad jag mådde dåligt & var frustrerad. mitt inre mår inte helt okej nu känner jag. ska hämta mina böcker idag & börja läsa.. en ny jord: ditt inre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91