frank sinatra

jag mår mycket bättre idag! har pratat me anna & vi har beslutat oss för att ha en riktig reskväll nästa vecka när jag flyttat till herrljunga & sedan ska jag sätta igång & söka jobb ordentligt. har varken haft tid eller ork att göra det under sommaren, med tanke på att jag jobbat heeela sommaren.. vilket jag förövrigt skulle kunna fortsätta med eftersom systembolaget lätt måste vara ett av de bästa jobb man kan ha. särskilt me de fantastiska kollegor jag har!

lyssnar på sinatra & tusan så bra han är. snart ska jag träffa baywatch-kim & ikväll linn! kanske blir det ett glas vin vid nissan.. isf får det nog bli hunter's sauvignon blanc.. å andra sidan har jag lite vin hemma som jag borde ta av. jag flyttar ju snart. tusan också.. jag flyttar i helgen! hah.. kan ni förstå!? den här månaden har jag en räkning att betala.. en räkning.. på 54 kr, eller vad det nu är. en. sjukt!

nu måste jag städa ordning lite här. lång promenad i varma & soliga halmstad om en stund. hoppas ni har en otroliiigt fin dag, som jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91