fram&tillbaka, fram&tillbaka

jag vill se new moooon & jag känner inte för att sätta mej på tåget ner till halmstad. är rädd att det ska bli som tidigare veckor & att saker och ting ska förvärras. den här gången har jag dock lovat mej själv att vara tyst vad jag än känner eller tänker. den här gången öppnar jag inte munnen & låter heller inte fingrarna go wild på smsandet. blä, jag är så trött på att åka fram & tillbaka, fram & tillbaka. nu kommer jag dock inte åka hem innan jul utan låter mannen ta sej ner & hälsa på mej istället. någon måtta får det ju vaaa, ge & taaa! :)

nu ska jg fixa ordning det sista. får se om jag har lika mycket tur den här veckan & kan låna lindas dator titt som tätt. isf dröjer det inte alltför länge innan jag uppdaterar igen.. om annat dröjer det nog fram till jul.. tråkiiiigt!!

 

ta hand om er, puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91