jag drömmer om en vit jul

i helgen har jag haft finbesök nere i halmstad & bestämde mej för att följa med en snabb sväng till herrljunga igår. idag är det därmed dags för mej att åka tillbaka till halmstad.. igen. jag vill inte! vill stanna här hemma & mysa dagarna innan jul.. jag vill gå långa promenader i en kall kall skog & knäppa bilder dagarna i ända. jag vill inte.. men som tur är ska jag få ta bilen (vilken jag ÄLSKAR att köra!!) så då blir det lite smidigare! skööönt!! dessutom åker jag hem snabbt snabbt efter jobbet på onsdag. längtar redan! tre dagar.. det går fort! juljul.. jag drömmer om en vit jul.. vågar inte hoppas på för mycket men nu ska det väl ändå mycket till för att snön ska försvinna? idag var det ju ändå 20 minusgrader när andreas körde hem mej till huset från alboga. åååh.. jag hoppas!

jag vill stanna hemma tillsammans med caesar, mamma & pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91