jag är kär

japp, jag är kär nu. jag är kär i livet! jag tycker det är så oerhört fantastiskt just nu trots att det är kallt & ruggigt. jag tycker det är mysigt att vakna upp på morgonen & veta att jag får chansen att leva en ytterliggare dag & göra den till någonting speciellt. det är coolt att man har sådan otrolig förmåga att påverka sitt liv som man har. att man har en sådan jäkla power.. att möjligheten att vara mästaren i sitt eget liv finns där om man bara vill. det är grymt hur man kan förändra någonting trist & tufft, eller negativt för den delen, till någonting ljust och positivt. jag skulle kunna fortsätta i evigheter & skriva om livets goda, det är en fantastisk känsla & det allra bästa me den är att jag tycker att jag är så otroligt värd den.. & vet du vad..

det är du me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91