måndag idag va?

det är måndag va? yes, it is. jobbet gick alldeles strålande. money money money! från & me nu är det dags att börja spara ordentligt inför nästa års bravader. vilket år det kommer bli. 2oo9 också såklart. men 2o1o strået vassare. i morgon är det träning som gäller.. föreläsningar också, men tanken är att jag skall springa någon mil i morgon iaf. åtminstone. just det, på tal om mil.. jag ska in & titta efter ett seedningslopp inför göteborgsvarvet. återkommer om datum & så där. det kanske är närmare än jag tror till nästa lopp. måste börja träna mer nu.. träna & plugga & kanske jobba lite mindre. får faktiskt prioritera lite nu, trots att jag älskar min arbetsplats.  i morgon ska jag in &prata me chefen angående sommaren. jag skulle vilja jobba mycket i juni & juli & sedan eventuellt ta någon vecka i augusti ledigt. då är det ju dessutom marathon, AH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91