monday is the best

ah herregud. var hemma i halmstad vid halv tre inatt & upp vid sju i morse. gissa  om jag var trött när jag vaknade.. jag trodde jag drömde att väckarklockan ringde, men icke. igår innan vi åkte från herrljunga hann jag iaf träffa karin en sväng också, vilket var hur härligt som helst. den lilla godingen ska åka till thailand snaaart.. i en månad, vill också! snart snart! :) när christian & hans vän thomas kom förbi herrljunga & skulle hämta mej efter en helg i sälen stod tacosen på bordet & vi åt oss mätta innan vi åkte & hämtade linn & sedan åkte ner till halmstad. under förmiddagen har jag haft föreläsning om sinnena & nu tänkte jag alladeles strax sätta mej & plugga. först: mammas gulash-soppa med osötat fullkornsbröd från östras, färskt & gott, mums! efteråt ska jag cykla upp till linda & christian & hämta mina springskor jag glömde i bilen.. ta en runda på galgberget.. eller ett spinningpass. måste se gossip girl också!

hur har ni det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91