speak out if you do, youre not easy to find

så sitter jag här igen. klockan är halv ett & jag håller på att packar. emelie i ett nötskal, men vad gör man inte. det finns helt enkelt inte tid för mej att sova för mycket. nu började dessutom michael en kompis prata om att jag kunde komma ner till honom & spela in en låt hos honom någon dag. han hade visst fixat någon typ av ljudanläggning så nu fixar han massa grymma låtar som jag kan välja & vraka mellan. skall detta bli början på min karriär som sångerska kanske? hahah, nu ska vi inte hoppas för mycket, men kul ska det bli iaf! sjunga är alltid kul. särskilt när det är musik man kan relatera till & verkligen uttrycka känslor i. det gillar jag. somebody tell me why im on my own exempelvis. fast jag är ju inte helt själv förstås. jag har min underbara familj & mina söta vänner. & på tal om det.. i morgon efter plugget åker jag till göteborg för att möta upp syster för en sväng på stan & lunch. sedan åker vi till herrljunga & tar ett glas vin me några vänner. på lördag morgon bär det av mot estocolmo för dop & andra härligheter. ska bli underbart kul att träffa del av släkten man inte träffat på ett himla tag.

dags att packa ner grejerna som ligger på sängen & sedan sova.
sov gott alla fina människor. vi hörs igen i morgon! [läs: idag!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91