dogs live in the moment

jag har fastnat framför tvn. mannen som kan tala me hundar. vilket underbart program det är! "hundar går vidare.. hundar lever i nuet.. för jämnan" vi borde ta efter hundar mycket mer på flera plan! i synnerlighet på det där me att leva i nuet. det gör inte jag just nu. jag ser bara framåt framåt & längtar efter saker som inte ligger i nuet. jag känner mej ganska förvirrad för närvarande faktiskt. jag skulle vilja åka ut & resa.. att springa new york marathon hade vart något. kanske någon gång & då kanske ni får följa me på den resan me. om mina planer jag har håller så har ni chans att följa många äventyr jag planerat de kommande åren.

på tal om bra serier.. har ni sett the hills? ni som läst min blogg tidigare vet att jag älskar the hills. whitney, en tjej som medverkade i the hills har startat eny serie, the city, då hon flyttat från LA till NY.. grym show!

både the hills & the city kan ni se på
www.mtv.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91