jag ska älska oliver

idag sprang jag för första gången den här veckan & det var lika härligt som vanligt. idag kändes det konstigt nog lättare än på länge & mitt flås var riktigt bra. kände mej i form trots att jag vart i london & druckit massa vin & sedan varit sjuk. hade förväntat mej någonting helt annat. men ja, lovely!

ska alldeles strax laga någon god middag tänkte jag. slängde i mej ett par skedar keso efter rundan, men börjar bli riktigt hungrig nu. ska göra köttfärsbiffar tror jag. med fet, soltorkade tomater & oliver. ja, på tal om oliver. jag har bestämt mej för att börja gilla det nu. köpte en burk gröna idag.. & tänkte börja me att slänga i det i lite olika rätter. får se om jag vågar ikväll eller om jag väntar lite. jag väntar nog lite. men biffar me feta & soltorkade.. sedan en go go sallad me avokado & plommontomater. låter inte det otroligt gott?

yumm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91