torsdagar is the best

idag är det dags för tenta igen så nu sitter jag bara & väntar på att klockan ska bli fem!

så himla fint väder här idag & jag ville så himla gärna njuta ltie av solen & vad passar inte bättre än en liten joggingrunda då? den blev inte så lång, cirka fem kilometer, men helt klart underbar. det finns en jättehärlig runda längs me nissan här i halmstad. den är go go go.. nu är det dags för mej att duscha & laga mat.. titta igenom lite nutritionsanteckningar & sedan dra tlll camilla & robert för ett litet förhör!

hoppas ni har & får en suuuuuperfin dag!

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Vilken trevlig blogg du har! :]

Kolla gärna in min fotoblogg/allday-blogg eller lägg till min på bloglovin.



Ha en bra dag! <3

Postat av: Sandra

Hoppas tentan har gått bra!Jag älskar din blogg Emelie!!du e underbar:)Många kramar Sandra J.

2009-01-15 @ 22:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91