åh, söderling, bli min!

hallooo & hey vilken härlig kväll det blev tillsammans me camilla i båstad. hälsade på en kort sväng på min gamla älskade arbetsplats på systembolaget i båstad först & sedan drog vi ner mot centercourten & såg lite singel-tennis för att sedan förflytta oss mot svenskarnas dubbelmaatch.. & heey hey, så söt robin söderling är. hade mycket bra utsikt idag.. dock har min kamera gått sönder så det blev inga bilder.. eller jo, några på mobilen, men de vet jag inte hur man för över till datorn.. ni kommer helt enkelt få klara er utan bilder på både mej & massa andra vackra ting den närmaste framtiden. kanske lägger upp en & annan gammal bild så ni inte dör av längtan! skämt åsido.. vi åt god god glass & gick längs bryggorna & tittade på solnedgången också.. mycket mysigt & romantiskt.. kom fram till att vi i framtiden lär ha varsin båt.. camilla & jag.. åh, sådana stekare vi kommer att vara.. jösses! när vi tagit bilen hem satte vi oss hos camilla & tog ett glas vin tillsammans.. mycket bra avslutning på en fantastiskt fin kväll. gud, vad jag kommer sakna min älskling!

nu måste jag städa lite. missade att göra det under dagen.. eller rättare sagt.. jag orkade liksom aldrig.. sömn, promenad & tv-tittande stod på min tablå.. & sedan båstad då såklart.

vi hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: joanna

känner mig bortglömd.. hade varit hur mysigt som helst att följa med er dit.. tråkigt att ni inte vill ha med mig..

2009-07-16 @ 23:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91