lördag hela veckan med äkta lycka

åh, det är lördag idag! det är fantastiskt hur bra allt är. overkligt. otroligt. jag förstår egentligen inte vad det är som gör det & vad spelar det egentligen för roll? jag är lycklig.

ikväll ska jag äntligen få träffa camillas syster & vi inleder kvällen med lite förfest hemma hos mej för att senare gå ut & dansa & bara ha en blaaast. i morgon har jag bestämt mej för att  jag ska få sova hela dagen om jag känner för det. om det är sol kanske jag lägger mej på beachen. just det, på tal om sol.. eller väder över huvud taget. jag är trött på folks klagande! idag läste jag i hallandsposten att de skrivit "det tråkiga vädret stannar ett tag till". vem har sagt att regn måste vara tråkigt!? vem faaaan bestämmer det!? jag älskar regn. jag älskar sol med. inte nog med hallansposten hörde jag två ungdomar diskutera när jag satt i kassan på jobbet. dikussionen låg ungefär på den här nivåen;

"hur var roskilde!?"
"jo, det var skitbra, förrutom att det var så jävla varmt.. det är fan inte okej!"
"nej, fan.. varför kan det inte bara vara som utomlands? måste det vara antingen eller!?"
"nej.. fan 30 grader & inte ett moln på himlen funkar fan inte när man är på festival"

herregud!? regn är dåligt? sol är fan inte bra det heller?
kan folk inte bara nöja sej någon gång!? personligen är jag sjukt nöjd.

som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91