nyklippta jeans & dags för paarty!

idag fick jag två par jeans av snälla dan som läst min blogg när jag skrev att jag ville ha ett par jeansshorts.. så jag kunde klippa av ett par stycken, taaack!! lovade att lägga upp bilder på resultatet & nu har jag försökt ta massa bilder, men det är inga som visar riktigt hur de ser ut.. eller rättare sagt.. jag har ingen helspegel så det är svårt att få en rättvis bild. på dessa bilder ser det ut som jag har supersmala ben, vilket jag faktiskt inte alls har. med det sagt innebär det inte att mina ben inte är lika snygga i verkligheten för det! :)





nu drar jag till thilda! later babes!

Kommentarer
Postat av: Pelle

of course you got killer legs...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91