om att för en gång skull inte vilja jobba!?

jag är så sjukt hes & när jag är det vill jag helst bara stänga in mej själv & inte behöva säga ett enda ord till någon.. & nu ska jag snart iväg & jobba & behöva sitta i kassan & prata eller springa runt på golvet & finnas där för kundens skull. men men.. det är bara att bita ihop & se glad ut. har fått på mej ett rött läppstift & satt upp håret i en knut.. när jag cyklar iväg till jobbet tänker jag låtsas att jag ska på salsaträning eller nåt.. åh det hade jag vekligen velat.

fast helst skulle jag vilja stanna hemma under  täcket, eller möjigtvis befinna mej i herrljunga me min fantastiska familj. tur ni kommer hit i morgon, mamma & pappa!


jag vill ha semester!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91