dålig uppdatering

dålig uppdatering här & det är enbart på grund av att jag jobbar hela dagarna! det händer inte så mycket mer i mitt liv just nu.. dock behöver jag träna mycket mer än jag gör. & sova! den här veckan har jag sovit mindre än på länge & det börjar kännas i kroppen kan jag berätta. nästa vecka jobbar jag till 14 tre dagar i rad [om inte någon råkar bli sjuk på jobbet] & då ska jag träna & sova, enbart. eventuellt träffa mina söta vänner som jag inte gjort på så länge. sedan är det ju midsommar & då kommer det massa godingar hit & hälsar på. snälla vädergudar, ge oss sol! om vi står ut me regnet nu &  inte klagar en enda gång.. kan ni lova sol på midsommar isf?

snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91