kerastase & ben & jerrys premiär!

hej hej hej! nu är jag tillbaka på hemmaplan i halmstad & kan återgå till rutinerna! ikväll har jag dock lyxat till det me massa godsaker & me mej från herrljunga fick jag massa härliga produkter så jag känner mej alldeles lyrisk. inte bara därför utan också för jag spenderat helgen me folk som ger mej så mycket kärlek. trots att jag har tenta i morgon känner jag mej alldeles fylld me glädje, härligt! hur har ni det? idag har det pluggats & skrivit check-lista inför morgondagen & sedan blev det ett lika underbart spinningpass som alltid, svettades som aldrig förr!

nej, suget efter den där B&J half baked som skall vara så fasansfullt god börjar ta över, vilka förväntningar jag har nu.. jag som aldrig någonsin testat denna så omtalade glass. det är dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91