lunch-jogg

vår intro i idrottsfysiologi slutade lite tidigare än beräknat så jag passade på att ta en tjugo minuter lugn jogging innan lunch. underbart! nu ligger laxen framme & bara väntar på bli tillagad av kocken som är jag själv. efter nästa föreläsning som börjar vid ett-tiden skall jag till bolmens & spela fotboll tillsammans me klassens korp-lag, kul! därefter blir det eventuellt en sväng till gymmet & möjligtvis en tacodejt me linn A senare ikväll.

jag har fått en blog-award utav min söta vän
emma & i eftermiddag tänkte jag lämna ut mina!

jag har massa bloggar jag läser, men ett fåtal favoriter!

Kommentarer
Postat av: Linn

Det var ju snöstorm innan! missade du den baby?? ja nu är det fint igen, men fyyy så kallt! puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91