kommentarerna flödar!

kul att så många kommenterade kring vad ni är bra på... inte en jävel som tycker att man är bra på något? det bådar inte gott för framtiden mina vänner. vad trist! men men, man kan ju hoppas att det är av lathet ni inte skriver & inte av lack of confidence.

nu ska jag snart iväg & redovisa ett arbete jag gjort tillsammans me några. därefter ska jag cykla hem fortare än någonsin, eventuellt ta en liten löprunda eller promenad & sedan sätta mej me lite plugg & ett glas vin. fy fan vad sugen jag var på det när jag gick runt bland flaskorna på jobbet. var sugen på ett glas rött förut, men nu lutar det mer mot ett glas vitt istället.

nej, dags att göra ordning mej & cykla iväg. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91