nightmares

idag vaknade jag med sprängande huvudvärk & bestämde mej snabbt för att inte åka till göteborg. hade inte sovit särskilt mycket under natten & tänkte att jag nog behövde sova ett par timmar till. det gjorde jag. & drömde gjorde jag. mardrömde. för det första så drömde jag att jag fick besked om att jag troligtvis hade livmodercancer & att detta kunde visas på grund av en rad olika saker. jag förstod ingenting & det kändes som hela världen försvann framför mina ögon. det var så jävla hemskt & jag kan inte sätta orden på vad för känsla som infann sej i kroppen när läkaren sa det. min andra mardröm handlade om att jag blev totallurad av en kille. han skulle hjälpa mej att fixa massa grejer till min systemkamera, men det slutade med att han stal i princip allt jag hade. igår drömde jag att jag var påväg någonstans men aldrig lyckades komma fram. jag stod & stampade på samma ställe, kämpade för mitt liv för att få komma framåt, utan framgång. jag hatar mardrömmar. jag hatar dem så mycket att jag skulle kunna tänka mej att vara vaken tjugofyra timmar om dygnt för att undvika dem. jag hatar att vara stressad. jag hatar att vara arg. jag hatar att vara ledsen. jag hatar att inte må bra. men det är så här det är i livet. upp & ner & upp & ner. det är sådant man får ta & det är sådant vi måste lära oss att leva med.

nu ska jag fortsätta plugga. få klart skiten så jag kan (men inte får) slappa sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91