tonight i wanna cry

good afternoon ladies & gents! har ni en fin dag? jag har haft en delvis bra dag. tentan var skitsvår idag & jag känner mej dum & blåst & störd & kass & funderar seriöst på om jag borde ändra inriktning på mitt liv fullständigt. är jag inte smart längre? har jag förlorat all min förmåga att skriva en tenta? fan! typ så.. känns det. tur att andra halvan av dagen har vart bra; åkte till alingsås & fixade mitt pass, fick tänka lite på vad som komma skall om lite drygt två månader & sedan gick jag in på systembolaget & köpte med mej lite goda viner. det är så himla roliga att shoppa vin.. !! fick äntligen köpt mitt kära vicar's choice & efteråt mötte jag upp carolina & liselotte för en lunch. himla mysig stad alingsås.. [kändes lite konstigt att vara där utan att träffa camilla bara]. vi strosade runt en stund på stan & jag provade en sjukt fin tunika från hunkydory som jag vill haaa.. så gärna! tänk sol, paraplydrink & palmer Emelie.. tänk.

nu ska jag ta en skållhet dusch. fryser som tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91