frosten har intagit söder

gud vad vackert det är ute. helt fantastiskt fint. var uppe med tuppen idag, vilket inte var några problem alls faktiskt. jag älskar morgonar som dessa. att vakna tillsammans med någon & bara trivas, det är fina grejer det. funderar lite på vad jag ska ta mej för en dag som denna. jag ska iaf ut & fotografera. funderar på att åka ut en sväng & bara klicka med kameran lite här & var, eftersom det finns massa fina platser runtom i herrljunga kommun. i eftermiddag får det bli löpning eller simning & en härlig skogpromenad med caesar. ikväll är det match & vare sej vi går till vm eller ej så hejar vii.. eller hur!? jag tänker inte sluta hoppas förrän det är helt över. det finns ju fortfarande en liten minimal chans ;)



ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91