att skulla eller att icke skulla

det är frågan. ska jag sitta uppe & titta på VMA inatt, eller ska jag inte? en föreläsning i morgon, sen skulle jag faktiskt kunna sova lite på eftermiddagen.. efter att jag träffat liselotte då förstås. jag måste plugga också, måste. & söka jobb. extra. på systembolaget. vi får se hur det går. svårt när man inte ska vara kvar på ett ställe så länge.. de vill ju oftast anställa folk som blir kvar. men, ja, jag är full av hopp!

någonting annat jag måste, förrutom plugga, är att åka till italien, snart.
det får bli efter australien, nya zeeland, fiji, hawaii, canada & usa.
& efter resan till sydamerika. nej, kanske tar italien före. vi får se.
 
dream big, kallas det. big dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91