here we go again

ångesten & stressen har redan börjar krypa sej på. oron kring hur jag ska kunna finansiera resan i vår är stor & allt jag vill just nu är att få ett jobb, eller hitta en kurs som jag senare kommer kunna tillgodoräkna när jag börjar lärarutbildningen igen. jesus christ, ge mej ett jobb! idag har jag ju förvisso startat eget, men det lär man inte tjäna någon stor kosing på såhär i början. kan ni inte bli fler som läser min blogg så jag kan börja bli rik på det.. haha.. det hade vart nåt! nej, den där goa ångesten alltså.. efter två dagars ledighet, den gillas inte & måste omedelbart försvinna, blä!

Kommentarer
Postat av: emma

Sv; Min är grym! Vill ha ett till objektiv.. Det kommer så småningom. Är du hem hemma nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91