three days really

only three days till we are leaving!!!

det är helt galet att det idag är tisdag & bara tre hela dagar kvar till det bär av. idag ska jag träna, vilket jag dock får ta det lite lugnt med då jag har lite småont i halsen.. vill absolut inte bli sjuk till på lördag, absolut inte!! kanske borde skippa egentligen.. men ah.. kan vara skönt med ett litet träningspass.. aja, vi får se! åker jag inte & tränar blir det solning.. får ju börja vänja huden vid lite solstrålar nu! aaaaah!!

ikväll.. eller i eftermiddag ska jag äntligen få se avatar! åh, alla verkar verkligen älska denna film, så förväntningarna är ju allt annat än låga.. men jag tror den är bra.. men försöker hålla ner förhoppningarna litegrann iaf. åh, tre dagar kvar. tänk vad jag ska sakna andreas.

men vi klarar det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91