grattis!

god morgon! idag är det dags att bege sej till jobbet hela långa (korta) dagen. har någon mer än jag känt att den här veckan gått hur fort som helst? dagarna blir verkligen bara kortare & kortare (nu menar jag inte bara att det blir mörkt tidigare) fredag igen!? galet!

& så är det ju 8 oktober; grattis min underbara linn & min härliga kusin sofia på födelsedagen!
i helgen har andreas & jag ettårsdag så vi ska hitta på någonting mysigt. har lite planer på gång, men verkar som han har det med. haha.. vi får skicka iväg varandra!
ps.. är så irriterad på mac just nu.. varför får jag inte en tom rad mellan texterna när jag vill!?

Kommentarer
Postat av: Emma

Gör ett dubbelt mellanslag mellan texten och bilderna så får du en vit rad. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91