puss

jag är en riktig mysmänniska. älskar att vara tillsammans med min älskling & göra riktigt pariga saker. vet att det upplevs som riktigt störande av vissa & då särskilt av singlar. haha. jag vet själv hur jag kände när jag såg par göra pariga saker när jag var singel.. åh, vad töntigt.. men ändå.. åh vad underbart. jag har alltid längtat till jag hittar min drömprins & det har jag nu. visst har vi haft många många motgångar & vårt förhållande är inte helt utan skavanker.. men vilket förhållande är det? & det är ju faktiskt det som gör det så underbart. att man kan visa alla sina sidor, vare sej de är fina eller mindre fina.. & fortfarande vara älskad.. & fortfarande älska den där personen så otroligt mycket. man håller ihop vad som än händer.
& det är det som är kärlek. riktig kärlek.

vi får se om jag får ha kvar den här bilden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91