waiting on a sunny day

idag när jag åkte till skolan för möte hörde jag bruce springsteens waiting on a sunny day.. & längta så sjukt mycket till våren! känns i luften att det är på gång nu.. särskilt idag när det varit så otroligt fint väder med sol & plusgrader. kan verkligen inte bli bättre! kan även tillägga att när låten spelades på radion var det mulet & kort därefter tittade solen fram, underbar känsla! gick en sväng & titta i lite butiker medan jag väntade på min handledare.. hittade massa fint.. finns ovanligt mycket fina plagg på rea & jag hittade faktiskt en skinnkjol för hundra spänn.. ett riktigt kap. så var det med det förbudet! glömde bort det totalt!
nu måste jag ätaaa.. hungrar ihjäl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91