im gonna shit my pants. few more hours.

jag börjar få svettningar. det är inte långt kvar nu, känns konstigt, overkligt, nästan lite obehagligt. för bara någon minut sen knep det till ordentligt i magen & jag kanske på något sätt börjar förstå att det verkligen är på riktigt. åh, jag packar & packar & packar. jag lär inte få plats me allt jag ska.. eller vill ha med mej & till slut kommer det bli precis som mamma säger. sålla. [eller hur fan det stavas] tänker på hemresan, hur fan ska jag få plats . yeah. jag har iaf tagit me mej knäckebröd & tepåsar. om det skulle bli kyligt i kassan.

det är få timmar innan min mor & far & jag sätter oss i bilen & börjar resan ner mot sturup. halvsex ska jag vara där för att två timmar senare lämna sverige mot alcudia mallorca. sju veckor. underbart. förhoppningsvis!

tillbaka till packningen! skriver mer sen.

oh, om jag glömmer sen. jag har resedagboken som jag skall försöka uppdatera under utbildningen.
www.resedagboken.se me smeknamnet laady. kan bli ett & annat inlägg här me!

puss så länge

Kommentarer
Postat av: jennie

hoppas du får det finfint nu, emelie. ta hand om dig! (: kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91