less than 96 hours.

what else can i say? jag åker om mindre än fyra dygn! pratar me johanna på msn & hon börjar få minst lika mycket resfeber som jag. jag anländer redan klockan tio på lördag morgon & hon inte förrän vid sjutiden på kvällen. det ska bli så himla roligt att träffa henne! det är skönt att ha någon att prata me som "går igenom" samma sak just nu. man kanske kunde kalla det stress. finns så mycket jag vill hinna me nu innan & det här är en typiskt fenomen.. man skjuter upp allt till slutet på grund av oförståelse för vad som verkligen händer.. allt har känts oerhört overkligt för mej.. tills nu, eller det gör det nog fortfarande egentligen. men, i allafall; jag åker om mindre än nittiosex timmar!

idag skulle jag jobbat. men det blir vårdcentralen, te & mucoangin istället. usch. jag måste bli bra till jag åker! jag hoppas louise kommer hit ikväll, men får se om hon kan & orkar. måste hinna krama henne hejdå innan jag åker. karin ska jag träffa en sväng idag också! myys. åh, kommer sakna mina vänner så mycket. så jävla mycket!

skriver lite mer sen sen. vaknade av fågelkvitter, strålande sol &.. halsont. suck. it sucks. really.

glöm inte att skriva din topplista!
kolla förra inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91