en decembermorgon med känslor som inte fanns

klockan är ändå halv sex, det är mörkt, tyst & jag lyssnar på on fire med switchfoot. för 24 timmar sen låg jag under täcket tillsammans med en person som jag känner någonting fö som jag tror juag aldrig känt förut. när jag somnar bredvid honom är det som om jag somnar i en dröm & när jag vaknar vet jag inte om det är dröm eller verklighet. idag åkte han ifrån mej, men inom mej finns han, nu, då, alltid.

du

jag är kär. in love. sjukt kär & om du inte vill läsa mer, tryck kryss nu. NU, för nu kommer mina ord direkt fån hjärtat. som om jag skrivit en sång. avsåndet har varitlldeles för långt. mellan mej, dej. mellan min blogg och mej.. mellaan oss, du är en person jag alltid önskat, drömt,  du ären person jag känner skulle kunna vara the one utan att jag vill erkänna det. 
 
im on fire when youre near me

det finns ord jag vill tala, men som känns för svaga för mina känslor, mina tankar för dej. du är det finaste jag vet. du är anlednigen till att aginte går upp för trappan & in på miktt rum. anledningen till att mina tankar inte kan fokusera pånågonting annat än en vacker människa, en helt fantastiskt person, vilken är du. du. du. du.



det är du min älskling, du tobias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91