im dreaming of a white christmas

im dreaming of a white christmas, men inte most of all. jag hade nog hellre haft dej här

idag var en sådan där morgon, som jag i mitt förra inlägg beskrev. jag vaknade med ett leende på läpparna. faktum är att jag tror jag legat & lett hela natten, känner att halsen tagit lite illa vid, men det bryr jag mej det minsta om. sjukt bra mår jag idag. känns som jag börjar få lite koll på plugget också, satt på tåget & läste & det känns som vi gått igenom det mesta me eliten. joanna, linn & camilla är grymt bra att sitta & plugga me trots allt. :) ni är bäst.

jag är i lilla herrljunga, åter igen, i know. jag ska sjunga på herrljunga lucia-kröning i morgon, så ska snart iväg & repetera för det. mys me köning. tog precis på lite julmusik faktiskt. brasan är tänd, vilket pappa fixat precis innan han åkt till jobbet antar jag, & caesar ligger & njuter. han är bra söt han. vi har ett fint hem.

längtar till fredag, då ska jag hämta mitt bord & mina stolar & jag är tillbaka i halmstad, idolfinal & myskväll me the gang. lördag, tenta & sen feest. det längtar jag sjukt mycket till, det vet man ju ;)

nu ska jag spela pianoo & öva liite. pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91