wish upon a star, that you wouldnt be away so far



& jag önskar vi hade några bilder från liseberg. det är jul, det är mys. snart kommer christian & linda hem. då är familjen samlad, men iår inte hel & fulländad. anton är inte hemma.. & tobias är inte här.. det hade varit perfekt. men så är det. allt man önskar kan man inte få, men din närhet hade ju vart den allra bästa julklappen. gröt, julpromenaden, kalle, paket me rim & sen mat. mm, imorgon i morgon. nu ska vi rimma, hurra.

god jul mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Joanna

söta underbara emelie, när jag läser dina inlägg blir jag så lycklig att jag nästan gråter. Så underbart att höra dig kär, helt fantastiskt. Vi ses snart, GOD JUL min älskade vän.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91