framtiden känns så långt bort

men den är så nära. en sekund efter att jag skrivit dessa ord har min framtid börjat. nu, här & nu.

om två veckor sitter christian, linda, anton & jag i bilen påväg mot varmare breddgrader, för att senare befinna oss i österrike, italien, kroatien & flera andra vackra platser. ååh, jag längtar.

idag har jag nog bestämt mej. det blir halmstad & plugg om jag kommer in i höst. dock är jag inte hundra procent säker på om det är det jag vill, men frågan är om man någonsin kommer vara det? detta gör jag också för att ha tid & plats för det jag tidigare skjutit åt sidan & tyckt varit fruktansvärt oviktigt; mej själv & min hälsa. den här gången finns inga bortförklaringar & undanflykter, nu skall jag stå i centrum för mej själv.

nu är det dax för lax & sedan promenad me carolina, som jag ikväll skall bli bjuden på kebabgryta av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91