we've got some straightenin out to do

att försöka är att misslyckas med heder. [shit vad bra]


i hope you know, i hope you know that this has nothing to do with you
it's personal, myself and i we've got some straightenin out to do
& im gonna miss you like a child misses their blanket
but ive got to get a move on with my life


regn regn regn
. det öser ner som näst intill aldrig förr. idag har jag inte gjort någonting annat än sovit läänge & haft en ganska hemsk & turbulent morgon. drömde mardrömmar i multum & visste inte vad jag skulle tro när jag vaknade upp. jag hatar det. ikväll ska anna & jag troligtvis åka till lidköping & hälsa på en vän till anna. det blir lite vin & lite dans. kanske en hel del till & med. i morgon ska jag träffa linn & på onsdag louise & martin [& jason förstås] på fredag åker jag mot varmare breddgrader tillsammans me mina bröder & linda. ska bli oerhört skönt & spännande & bra, då jag läste på aftonbladets hemsida att regnet är här för att stanna ytterliggare tre veckor framåt & kan frsvinna lagom till skolstart. skönt att åka till solen! thank you.


nä, tv-tittande. möjligen en promenad lite senare om jag får ut mj själv i spöregnet!


oh please, you know what i need save all your love up for me
we can't escape the love give me everything that you have

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91