& you give yourself away

so damn fine.

jag har anlänt till herrljunga. satt mej i våra fruktansvärt goa fåtöljer nere i vardagsrummet & pratat me mamma & pappa med ett glas vin i handen. caesar är lycklig över att ha mej hemma & ligger i soffan med huvudet på pappas ben. isnt it lovely. this life. men jag saknar halmstad lite. nästa vecka flyttar jag, vid den här tiden är jag troligen lite nervös. ååh, jag ska flytta! jag kan knappt förstå, jag ska bo i en egen lägenhet, i min lägenhet, jag ska göra den till min. & det kommer bli fint & det kommer bli bra. jag kan ha bjudningar & det gillar jag. as a matter of fact, im lovin it. bjudningar, sara. [you are invited]

det har hänt fantastiska saker de senaste dagarna. bland annat är min förkylning på väg att försvinna. mm & gårdagen blev bra mycket bättre än jag väntat mej, än jag kunnat tro mitt på dagen. på något konstigt vis kom jag in i någon värld av tvivel, grubbel, analyser, tankar, känslor, störningar, som senare kunde vändas till någonting till positivt. eller kanske handlade snarare om att jag fokuserade på annat, eller fick svar på en del av de saker jag funderade över. sjukt är iaf att jag skall flytta om en vecka, som sagt! jag kommer sakna margreth, men jag har bestämt mej för att inte överge henne totalt, utan hon kommer minsann få dras med mej en del trots att jag inte bor där. tycker om henne alldeles för mycket för att förlora henne, på grund av en flytt liksom. never. i

några gånger under de senatse 24 timmarna har jag haft halleluja-moments som kishti [not an idol of mine] skulle uttrycka sej. jag nämner inga namn, inga platser, men jag skulle kunna beskriva the situation & jag vill, but i think ill wait. shut up liksom. det är någonting med mej, jag blir alldeles för ärlig. & det är inte alltid bra. mm.. i morgon är det alltså dags för idol igen. vet ej om jag vill se. blir lika förbannad varje gång. tur var väl att sällskapet förra fredagen var av allra bästa slag & det kan ju bli anna den här fredagen & det är ju verkligen inte fy skam. hon är helt fantastisk & på lördag ska hon göra mej fin. det ni!

grattis sverige by the way, & en till by the way, jag köpte den grå jackan.
+ att jag nu har tillbaka mitt gamla nummer igen.


give me one more time around, give me one more time to see
give me everything you are give me one more chance to be near you

im on fire when youre near me, im on fire when you speak


framsteg är omöjligt utan förändring & de som inte kan förändra sina tankar &
åsikter kan inte ändra någonting. [george bernard shaw]

Kommentarer
Postat av: saran

jag kommer på stört! får man choklad?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91