efterlyses: explosion

hej dagens värld

det är dags för mej att lägga in telefon åt sidan för ett tag. min gamla gamla samsing vill ha mej kvar, inte beredd att släppa mej så lätt. [så lätt som vissa andra kan] min nya har gått sönder, kanske var det så att min gamla slog på den så displayen paja, så jag kunde gå tillbaka till den. mm. det är en tanke.

nu är det dags för effektiviten inom mej att träda fram, det är nämligen så att på två timmar skall jag hinna skriva klart mitt pm, min reflektion över min vfu-period & jag skall hinna läsa lite ur vår litteratur & jag skall  torka håret för att sedan platta det & jag skall sminka mej & jag skall äta.

yes, sedan, finally, skall jag sätta mej på cykeln & rejsa iväg mot camilla & fest. vinflaskan skall öppnas & vi skall sjunga för joanna.

om ni visste vad ni betyder för mej, hur glad jag är över att ha er i mitt liv.TACK!


Kommentarer
Postat av: joanna

Och jag är glad att ha dig i mitt liv. Du är fantastisk. Ha en rolig plugghelg. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91