strani amori che vanno e vengono

du ar en fin kansla, en vacker tanke.



idag har vi vart riktigt duktiga camilla & jag. forelasning, spinning, core, bodypump & sen mer studier. vi ar ett riktigt bra team, okej anders, du kan ta at dej lite av aran, lite.. taack.

hmm, onsdag. fest or not, that is the question. nu nar vi skall samla nagra fran ettan & halsa pa hos per blev detta genast en intressant fraga. det beror helt enkelt pa hur mycket jag studerat innan.

dags att sova. blev inte mycket av det i helgen & det var troligtvis darfor min dag borjade med att jag forsov mej. i morgon ska jag traffa linn pa stan, kolla efter skor, stovlar & efter traningsklader. sen blir det biblioteket for hela slanten. & traning saklart!

i helgen ska jag till herrljunga. ska bli mys.
da ska jag kolla skolverkets diskussion om lusten & mojligheten!

Kommentarer
Postat av: emma

hello emelie! det låter som att du har det bra i halmstad. va roligt. känns det bra med det du läser och så? hoppas du mår fint. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91