åh, nu är det braa, helt underbart.

sitter & skriver & lyssnar på jen. vårskiva på högsta nivå & åh det är underbart. det pirrar i hela mej nu, trots mina konstiga känsla som har ditt ursprung i hemtentans dumma existens. den får mej dock inte att glömma livets underbara innehåll & hur bra jag mår nu. det känns som jag är kär, men vad eller vem har jag inte en aning om. det är väl allt. all min kärlek jag känner för livet, för min familj, för mina vänner.. & för mej själv. det är inte många gånger tidigare jag kunnat säga det till mej själv utan att skämmas. nu är det bra, det där. rösten försvinner mer & mer för dag & nu är det jag som har kontrollen. såå härligt, så fantastiskt & så underbart att kunna säga. skriva.

tack mina älskade vänner & alla som stöttat mej genom all min tid. mitt hjärta bultar för oss alla.

jag tänker på dej, emma, varje dag. & på dej anna, min ängel. & carolina, syster, världens finaste.
& på er, på er som finns här som jag förr bara träffade i mina drömmar.

& grattis anders, för idag är det din dag. & det betyder att han ska ha den finaste dagen av oss alla, men att vi fortfarande ska ha en hur fin dag som helst vi me. men det är anders dag idag.

nu ska vi på bodycombat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91