aldrig aldrig att jag

& jag älskar det

precis som kim skriver till mej gillar ditt nya status message :) njuter jag av det & svarar åh, det gör jag me & jag älskar det, jag lever för det. till & me i min ensamhet ler jag. & jag undrar, har jag någonsin varit såhär lycklig. jag börjar bestämma mej mer & mer inför hösten. om byte av ämnen & sådär. att byta bana, helt egentligen. det är mer min grej. att mina tidigare problem inom området skulle göra min karriär sämre tror jag absolut inte nu längre & jag tänker inte låta mitt förflutna påverka mitt beslut. snarare tror jag det är bra. punkt. utropstecken, allt.

nu ska jag ut & gå i skogen.

njut av livet

så här kommer den igen, en perfekt början på en unik dag



& when life seems not as great



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91